فردا...

برام دعا کنین فردا ازمون رانندگیمو قبول شم

واااااااااااااای خدای من

☆مهتاب☆ ۱ خوشم اومد :)
پت pat
سلام
خو پس آدرس اونجارو بدین

mah-sky-shosho.blogfa.com
همینه دیگ فقط تو بلاگفا

پت pat
من هر روز نیام هر دو روز یه بار حتما میام ولی خب مطلب جدید ندارید من چکار کنم؟؟

خب گفدم ک میرم تو اون یکی وبم تو بلاگفا
اینجا حس پست گذاشتن نیست
حالا پستم میذارم

پت pat
پس نظر کن کووووووو؟؟؟
من اینجا نظر دادم
.
.
سلام
خوب هستید؟
طاعات قبول
نیستید؟؟

ن ... باور کن من نخوردمش
معلوم نیست رفدی کجا نظر دادی برو  عامووووو منو سیاه نکن
ممنون ب همچنبن چ عجب گاوی گوسفندی...
وبم تو بلاگفا عستم
اونجا ادماش بیمعرفت نیسن حداقل روزی 1 بارو بهت سر میزنن

zahra
ایشالا قبول بشی عزیزم...منم میخام برم تازه ثبت نام کنم واسه گرفتن گواهینامم...

قبول شدم
اخی منم میخام بازم بیام

فرزانه رهبر
سلام عزیزم
خدا رو شکر که قبول شدی
اومدم دوست بشیم. بشیم؟
منتظر حضورت هستم
بیای ها :)

سلام گلم
بعله دوست بشیم خوشحال میشم
اومدم

mahshid darabi
ایشالا قبول میشی :)

قبول شدم مرسی مهشید جان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان