اوف اوف

دستام شدیدا دارن میسوزن

قاچ قاچ شدن بقول خودم

آلوئه ورا زدم بدتر داره میسوزه

درحال تماشای شهرزاد هستم و دستم رو از بس میسوزه پر از کرم کردم

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
☆.مهسا .☾
دستکش دستت کن تو گرد و خاک یا  مایع ظرفشوییتو عوض کن اکه با دستکش نمیتونی ظرف بشوری 

مواظب خودت باش:)

عزیزم دیگ دستم ازاین چیزا گذشته وضش خیلی بد بوده قبلا الان یکمی بهتره گاهی اوقات دوباره میزنه ب سرش
مرسی عزیزم

☆.مهسا .☾
چرا میسوزن چی شده؟؟؟

دستام حساسیت دارن ب گرد و خاک ب مایع ظرف شویی

مرضی

مهتاب جونم خب منم شهرزاد میخوام...


مگ قرار نشد امروز تا 9 بخوابی؟
بازم ک 7 بیدار شدی
باهات قهرم اصن گولم زدی
خب چجوری بدم بهت

شیما
اخی فدات شم من جیگرم چرا مگه چکار میکردی که دستت سوخت خیلی مهربونی

حساسیت عزیزم
پوست دستم باز حساس شده
مخصوصا ب مایع ظرف شویی انگار بریده بریده باشنش

مارال
بیا پیشم 
هر چی دوست داری بگو بلکه نطق منم وا بشه.. از اون کامنت طولانیا بزار… قربونت برم.. همیشه دوست داشتم دوستام و عزیزام پیشم راحت باشن
الهی مارال فدات بشه

همین الان اومدم
هرچی ب زبونم رسید میگما بی سرو تهیشو خودت ببخش مامانم

مارال
جان عزیزم

قربونت برم کجایی دلم تنگ شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان