دریغ نکنین

اگ کسی ازتون کمک خواست خواهشا دقیق ب سوالاتش جواب بدین

دریغ نکنین کمکش کنین اون ب شما امید داشته ک اومده سراغتون

مرجان کجایی پیدات نیست

شادی ماریا کجایین

ابجی مارالمم ک عاشقشم

شیمای من واقعا دنبالتم کجایی این رسمش نبود

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
هوراا خانم
مهتاب عزیزم دیگه پست نمیزاری؟ یعنی دیگه منتظر نباشم که پست جدید بنویسی؟ 

از همین الان شروع میکنم بنویسم هوراای عزیز

آوا Sh
فدای تو مهتاب جان امیدوارم توام خوب و خوش باشی.
ممنون که میای میخونی.

ممنونم اوا جان 


آرزو
عکس لباس عروسمو گذاشتم،بیا ببین،بعد نگی من ندیدماااا

مرسی عزیزم دیدم مرسی 

آوا Sh
باشه عزیزم عکسا تا فردا ظهر هست.

مرسی اوا جان دیدم 

کامنت هم گداشتم

shadi ..

مهتاااب واقعا نمیخوای دیگه بنویسی؟؟؟؟؟

سلام شادی جون

باور کن اصن وقت نمیکنم
چن وقته درگیر کارای عروسی خواهر شوهرم بودیم
دیشب عروسی بود
دیگ تلگرامم هست 
بااینک فقط ی گروه کوچیک هستم 
وقت نمیشه
دلم ک میخا 

shadi ..

سلوووم

توخودت کجایی اصن؟؟؟؟

بیا پست بذار خیییلی کمرنگ شدی!

خیلی دلم میخاد دوبازه بنویسم 

کاش حسش بیاد

مارال
مارال فدای تو کچل خانم بشه
قربون شیرین 💦 زبونیت بشم

عزیزمی قربونت برم

واااای ذوق مرگ شدم مارال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان