واااااااااااااالاااا...

یه جوری ساکتین که...

.

.

.

.

.

.

.

انگار تقصیر منه روزی17ساعت روزه میگیرین

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
پت pat
خخخخخ
خونه و استانو که شوخی کردم
ولی خوب تو نظراتی که براتون گذاستن نگاه کنین؛ شاید آدرس ایمیلشون باشه.
اصلا بلاگفا همچین کاری میکنه که ایمیل طر رو هم بذاره؟؟ مثل بلاگ؟؟ عایا؟؟

ن متاسفانه همچین کاری نمیکته خاک تو اون سرش البته
بعدشم ب ج زبونی بگم وبمو باز نمیکنه میگ حذف شده اخه چجوری ببینم نظرات قبلیشووووووووووو
همش تقصیر خودشه ینی فقط پیداش کنم خفش میکنم

پت pat
خخخخ
یعنی هیچ آدرسی ازش ندارین؛ آدرس وبی؟ ایمیلی؟ جیمیلی؟ یا هویی؟؟ خونه ای؟؟ محل کاری؟؟ مدرسه ای؟؟ استانی؟؟ شهری؟؟ 
مطمئنین آبجی بودن؛ خیال نبودن؟ خخخخ

اخه چ آدرسی؟؟؟؟هردو اندرون بلاگفا خوش بودیم فکر همچین روزی هم نبودیم
مثلن ادرس خونشونه و استانشونو بدونم چ دردی دوا میشه؟؟؟ن ب من بگین اینو

درمورد ابجی من درست حرف بزنا خیال چیه

پت pat
خخخخخ
پس تقصیر کیه؟؟؟
اگه شما بیشتر مطلب بذاری؛ در نتیجه ما بیشتر میایم؛ در نتیجه بیشتر مشغول میشیم در ننتیجه کمتر یاد روزه میوفتیم در نتیجه سخت نیست
پس وقتی شما کمتر پست میذاری در نتیجه ما کمتر میایم در نتیجه بیشتر به روزه فکر میکنیم در نتیجه سخت میشه! 
پس فهمیدید کار شماست؟؟ ها؟ ها؟ 

هاااااااااااان؟
اره حتمن همینطوره
دعا کن من بتونم ابجی مارالمو پیدا کنم همه ی اینایی ک گفدی حل میشه
من بیشتر مطلب میذارم شما بیشتر میاین شما بیشتر مشغول میشین شما کمتر یاد روزه میفتین...وای هنگ کردم

☆.مهسا .☾
خخخخخخخ

خخخخخخخخههه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان