دوستای گلم منتظرتونم.باهمون رمز بلاگفاییمون

ابجی مارال اجی ریحون پری بانو مادمازلم اجی شیما و همه ی دوستای خوبم منتظرتونم

دلم واسه همتون تنگ شده بدون شماها خیلی تنهام

☆مهتاب☆ ۱ خوشم اومد :)
r@min
ابرها راه گم کرده اند
وگرنه کوچه ی بی درخت
باران می خواهد چه کار !؟
که تنهایی کبوتری را
تا پشت بی قراری پنجره ی ما بکشند !؟
یا غربت لنگه کفشی خیس را
روی سیم های چراغ برق
که هی از بندهایش اشک می چکد ...
درخت باران می خواهد چه کار !؟
پنجره باران می خواهد
نگاه خسته باران می خواهد
دلتنگی ... دلتنگی باران می خواهد




مرسی
ممنون از حضورتون

☆.مهسا .☾
والا من که هرچی نظر گذاشتم همش با مطلبت پریده علت؟؟؟ اومدم دیدم اش با جاش نیس !!!!!!
قبل مطمئن شدن درمورد پست گذاشتن انتشارش نده (چشمک)

ن عزیزم دوتا نظر گذاشتی هردوشم همین  الان تائید کردم
ینی چی جمله دومت؟

پت pat
سلام
آها؛ حالا درست شد
وقتی رمزو میزنی هم لایک ها مشخص میشه هم نظرات
خوب حالا چرا مطلب نمیذارین؟؟ البته اگه فضولی نیستا

اخه حسش نیست ولی اگ بلاگفا درست نشد بعد امتحانام شروع میکنم ب نوشتن

پت
سلام
منتظر منم بودین؟؟خخخخخ
به بلاگ خوش اومدین
فکر کنم اولین نفری هستم که براتون نظر میذارم (از این بابت خوشحالم)
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنین
موفق باشید

سلام بعله شما اولین نفر هستی ک اینجا کامنت میذاری منم خوشحالم
شماهم ب وب من خوش اومدین
مرسی
جشم میام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان