تموم شد

برای همیشه

خدانگهدار دوستان

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
shadi ..

من از14 سالگی خیاطی میکنم و الانم خودم خیاطی اموزش میدم

ووووااااااااااااااااوووووووو چ خوب افرین ب تو عزیزم
خیلی خوبه

shadi ..

سلوووووم!!!!

مرسی که میخونیم عزیزم!

منو بهنام عقدکرده بودیم بعد از یه سال ونیم نامزدی طلاق گرفتیم.

خیاطی هم عاااالیه!

رمزتو بهم بده!

سلام عزیزم
مرسی ک جواب دادی
شما در چ سطحی خیاطی میکینین؟
اوکی مبام پیشت

مارال
جانم عزیزم

بیا بلگفا بگو ببینم چی شده..خوبی؟

اومدم پستمو بخون
خوبم مارالم

مارال
مهتاب؟
کامتنم کوش؟
رمزتم بفرست

جان دلم؟
کدوم کامنت اجی؟
فرستادم همون قبلیه ک

مارال
سلام عزیز جان من.. شیرین من.. خوش چهره من.. فسقل من.. چرکن من.. 
خوبی ناز بانویی؟کجایی خیاط باشی ؟
کجایی بی معرفت؟:(

وااای چقد ذوق کردم مارال
خوبم عزیزدلم فقط دلم برات تنگ شده
هستم ک گلی

مرضیییییییی
تا وقتی چیزی را داری قدرش رو نمیدونی ...
وقتی رفت.....

ینی چییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرضیییییییی
حس قشنگیه!
یکی نگرانت باشه...
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده
سعی کنه ناراحتت نکنه،
حس قشنگیه…
وقتی از خونه میری بیرون، پیام بده و ازت خبر بگیره؟
قشنگه...
یهو نگاهت کنه و دو نفری لبخند بزنید!
یهو... تو یه جمع... در گوشت بگه دوست دارم!
بگه که حواسم بهت هست!
حس قشنگیه ازت حمایت کنه.
آره
دوست داشتن همیشه زیباست...

چ خوب ک کسیو داری ک بتونی این حسای قشنگ رو باهاش تجربه کنی
خوشحالم

مارال
خوبی مهتاب؟
جان من چطوری?خیاطی خوش میگذره؟

خوبم مرسی مارال جونم
خوبم عزیزم نگران نباش
خوبه بد نیست
برات کامنت هم گذاشتم

مرضیییییییی
چرا اااااااااااا آخه مهتاب جونم ? چیشده عمرم ? 

چیزی نیست عزیزم
یکم وقت نداشتم فعلا تعطیلش کردم ولی ب همه سر میزنم

مارال
مهتاب؟
میدونم کامنتم رسید..بیا ببینم چی شده؟گل دخمل بیا

جان مهتاب
چیزی نشده مارال جان
دیگ حس نوشتنم نمیاد حوصله ندارم

مارال
سلام مهتاب جان
دو روز نبود چی شده؟
اتفاقی افتاد قربونت بشم؟
باور کن من درگیر درس و مهمون و مشکلات هسم.. انقدر که بریدم

بیخود که میخوای تعطیل کنی
نشنوم دیگه

سلام خانووووووووم
چیزی نشده عزیزم
ن هیچی نشده
میدونم گلم خوشحالم ک سرگرم درسی بخدا
حوصله نوشتن ندارم ینی دیگ نوشتنم نمیاد

یواشکی های زن شوهردار
چرا؟

خودمم نمیدونم
حوصلشو ندارم
کم و بیش کیام بهتون سر مسزنم ولی دیگ شاید ننویسم
فهلا ک ترک نوشتن کردم

بادبادک قرمز
چرااااا:(( چی شده عزیزم از کسی ناراحتی؟:(((

ن ریحون جونم ن چیزی شده ن کسی چیزی گفده
میام بهت سر میزنم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان