مشکل...

عاغا من مشکل رنگ متنامو دارم

چیکارش کنم؟

هرکاری میکنم بدتر میشه اعصابمو داخون کرده

میخام پررنگ باشه

☆مهتاب☆ ۱ خوشم اومد :)
مارال
الان وبت روح گرفت
من ازین مکان اعلام میکنم 
مهتاب جان دوست دارم

اوووخی خودمم همینطور یفکر میکنم اجی
ای جااااااانم
من بیشتر خواهرجونم

پت pat
سلام
خوب هستید؟
حالا که میگین مشکی هم میزنید بازم درست نمیشه؛ پسقالبتونو عوض کنید
چون فکر کنم این رنگ؛ رنگ مخصوص قالب هستش

سلام چ عجب این طرفااااااا
عوضش کردم مرسی درست شد

مارال
یه حسی میگه یه چیزیت هس
زودبیا
قول یه پست طولانی واسه امروز رو بهم دادی
منتظرتم

ن اجی چیزیم نیست
فقط کلافه میشم وقتی تو هستی من نیسم وفتی من هستم تو نیسی
ببخشید نرسیدم پست بذارم

شوشو
پس چیشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چی چیشد؟

☆.مهسا .☾
رنگ متنتو بزن مشکی و قالبتو عوض کن

مشکی زدم ولی بازم اینجوریه
احتمالا مشکل از قالبه

مارال
برگرد بلاگفا
اینجا غریبه
راسی یه پست بذار
منم فرصت کنم میام مینویسم

اجی اینجا هم خوبه کم کم بهش عادت میکنی
چشم فردا پست میذارم

مارال
سلام مهتاب خودم
خوبی؟
نماز روزت قبول؟
مهتاب اونجاها که رمزی نوشتی منم میتونم رمزشو داشته باشم؟؟؟

سلام ب مارال عزیزم
ب همچنین
یعله میام پیشت

بز بز قندی
مشکل رنگ متنامو چیه؟؟؟
آهاااااا فهمیدم اصن نمیخواد بگی...
من چه مشکلی دارم این چه مشکلی داره...
اخه به اینم میگن مشکل, میگن پشگل

رنگ متنم ک مینویسمش
مشکل شما چیه اونموقع؟
حالا این پشکل مارو حل کن لدفن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان