سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوش اومدی دوست عزیز
☆مهتاب☆ ۵ خوشم اومد :)
آوا Sh
قربونت برم مهتاب جان ممنون که هستی و میخونی.
میبوسمت عزیزم.
موفق باشی.
آوا Sh
فدات مهتاب جان ممنون از کامنتت گل دختر.

خواهش میکنم عزیزم

آوا Sh
سلام مهتاب جانم.
خوبی خانومی؟
فدات شم ممنون از کامنتت دوست مهربونم.
چشم تاییدش نکردم.مرسی که هستی.
برات بهترین آرزوهارو دارم.

منم همیچنین برای تو آوا جون

آرزو
بسلامتی عزیزم 😍💖💞
چرا دیگه نمی نویسی؟

مخسی عزیزم

😐😐😐😐😐

آوا Sh
سلام مهتاب مهربونم.
صبحت بخیر خانومی.
مرسی از تبریکت قشنگ.
میبوسمت.

مرسی اوا جان 

سلامت باشی همیشه

هوراا خانم
مهتاب عزیزم ممنونم از ابراز همدردیت:)

مهتاب عزیزم اومدم ببینم عروسی کردی یا نه؟ 
خوبی عزیزم 

سلام هوراا عزیزم خوبی؟؟؟

خیلی ناراحت شدم هورا خدا بهت صبر بده
خدا پدرت رو بیامرزه روحش شاد عزیزم 
ممنونم ک اومدی گلم 
نه عزیزم هنوز خبری نیست بعد از ماه رمضون و اواخر تابسون میشه دیگ 
منم خوبم ممنونم 
هورا چرا وبت رمز دار شده،،؟؟دیگ نمیتونم واردش بشم

ملیکا
ممنونم خانمی از همراهیتون.
شما لطف دارید.
برام دعا کنید.

چشمممممممممممممممممم

آویزون ...
:)

لبخند؟؟؟؟؟؟

آویزون ...
رمز پیلییززز؟

همینجوری؟یهویی؟رو هوا؟؟؟

RaCi naL
میشه بخونم ؟ :)

راستش من از وب شما چیزی سردرنیاوردم

آرزو

سلام عروس خانوم

خوبی؟

دوس داشتی رمز جدیدتو برام بذار :)

سلام به به ارزو جونم شمام ک عروسی
مرسی عی زم
گلم عکسرو چن روزی هست برش داشتم

بانوی عاشق
ان شالله همیشه خوشبخت باشی
پس من منتظر رمزت هستم گلم

مرسی عزیزم
منظورم از اشنایی این بود ک بیشتر خودتو معرفی کنی

بانوی عاشق
سلام گلم
از وب پری بانواومدم پیشت
خوشحال میشم رمزتوداشته باسم و مطالبتوبخونم

سلام عزیزم
چشم فقط یکم بیشتر اشنا بشیم رمز رو هم تقدیم میکنم

امیر
اگر میشه لطف کنی رمز بدی بهمون ممنون میشم ازت . من الان توی بلاگفا هستم اگر راضی باشی پیوند بزنم وبلاگتو . 

خییییییییییییر

سُـرور ..
سلام.. احوال شریف عزیزم؟! سال نو مبارک خانومیی.. با ارزوی بهترینهااا..

سلام سرور جان
مرسی گلم
ب همچنین

دختر ـــَ ک
میشه خوند؟

بله میشه ب شرط اشنایی بیشتر

آرزو
مرسی مهتاب جون برای تسلیت {گل}

خواهش عزیزم
دیگ ناراحت نباش گلم

Marjan
سلام 
خوبی ؟
مهتاب جونی ببخشید سرنمیزدم ... شرمنده ....
اجی پستات ک رمز داره رو بده البته اگه خصوصی نیس

سلام
مرجانی عزیزم فدای سرت
رمزم ک همون قبلیه

یواشکی های زن شوهردار
نیستی

ن هستم عزیزم
رمزم ک دادم بهت

سمانه

سلام خوشحال میشم دست نوشته های منم بخونی. اگه اشکالی نداره بهم رمزم بده.

نتونستم هیچ کدوم از مطالب و بخونم

سلام عزیزم
چشم میام
اشنا بشیم بیشتر رمز هم تقدیم میکنم

یواشکی های زن شوهردار
من رمز ندارم:(
لینکی

چشم
تو هم لینکی الان میام پیشت

سُـرور ..
خوش اومدی عزیزم :*

مخسیییییییییییییی اومدمااااااا

آرزو
سلام عزیزم ... به یه سری دوستا که آدرسشونو حفظ بودم آدرس جدید دادم بقیه هم از وب آوا و بعد وب خودم یافتن که کوجام
بیبخشید خلاصه

ن عزیزم این چ حرفیه من از ادس قبلیتم پیدات کردم

پت pat
سلام
من یه سوال فنی دارم
برای پست هایی که رمز میذارین ما باید چکار کنیم؟
باید رمز بخوایم؟
یا نباید فضولی کنیم؟

سلام
فضولی ینی چی این چ حرفیه.من تابحال همچین جسارتی ب شما کردم؟
شما میتونید درخواست رمز کنین اگ صلاح دونستم بهتون مبدم بستگی ب پستش داره
اگم ن ک شرمندتون میشم

سُـرور ..
متولد 68 عزیز
من مهندسیِ شبکه اینترنت میخونم 

پس 5 سال ازت کوچیکترم
ج جالب

سُـرور ..
خب نه :**

 چی خب ن سرور جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سُـرور ..
سلام :**

علیک سلام بانووووووووووووووووو
خوش اومدی

میو
وای مهتاب من اصلا نمیدونستم رفتی بلاگفا .به خدا. همش میومدم اینجا بهت سر میزدم میدیدم پست نذاشتی کامنت نمیذاشتم . ادرس بلاگفات چی بود؟ یادم رفته

اخه ریحونم من همیشه با ادرسم تو بلاگفا برات کامنت میذاشتم
تازه تو امارگیرم تو بلاگفا هم میدیمت
همین ادرسم ولی با بلاگفا

mah-sky-shosho.blogfa.com

نازبانو ...
سلام عزیزم خوشحالم که هستی :)

واقعا؟
منم خوشحالم

☆.مهسا .☾
از چی خوشت نیومد؟؟؟؟

از اینک بهم گفدی شما
نمیدونم چی بود اخرین خصوصی؟

☆.مهسا .☾
خوشحال باش ذوق کن  که منم خوشحالم و ذوق زده  از اشناتیی با شما :))

واااااااااااااای دارم میمیرم از ذوق
شما؟؟؟؟؟اصا خوشم نیومد

پت pat
سلام
چرا جواب ندادین؟؟
چطوری میخواین عکس بذارین؟؟
از گالری گوشی یا از اینترنت؟؟

ءءءء منک اومدم جواب دادم تو همون وبی ک ادرسش رو گذاشته بودین
هردوش خب

محمد بدلی
با سلام
مطالب خوبی دارید
در صورت تمایل به تبادل لینک دو طرفه لطفا سایت ما را با نام    بازاریابی    و لینک زیر لینک کنید تا ما نیز بلافاصله شما را لینک کنیم.
http://www.mohammadbadali.com
وب سایت ما در حدود 2000 بازدید کننده فعال به شکل روزانه دارد
موفق باشید
ایمیل ما:  admin@mohammadbadali.com

mahshid darabi
سلام عزیزم
ما هممون مثل تو هستیم..
منم تنهام عزیزم، ولی منتظرم بلاگفا زود درست بشه

منم منتظرم ولی چشمم اب نمیخوره

پت pat
سلام
من اومدم
ولی مطلبی برای نظر دادن من نیست؛ خخخخ

کلی مطلب گذاشتم برات
دیگ ببینم چیکار میکنیااااااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان