صدا یا تصویر؟

برای اینک بخوام ی کلیپی یا ی صدایی بذارم باید چ کنم؟

(سوال پرسیدنم تو حلقتون سرم خیلی درد میکنه)

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
مارال
مهتاب تروخدا برگرد دیگه
واسم دعا کردی؟
چی گفتی؟

سلام مارال دلم ی ذره شده برات
حتمن درمورد این چن روز پست خواهم گذاشت شایدم یکی فقط برای خودت
حرف زیاد دارم
خیلییییییی دعا کردم مارال

مارال
مهتاب جان جانم
دیگه کی برمیگردی؟
:(((((((((

الهی قربونت برم
من اومدم
ببخشید اونجا نت دردسترسم نبود بببخشید
میام پیشت

Marjan
اوووووووم من بلد نیستم :|
چرا سرت درد میکنههههههه؟؟؟؟؟؟
چی شده اجی؟؟؟؟

ممنون مرجان جون
یکی از دوستان راهنماییم کرد
چیزی نشده نگران نباش

Marjan
اوووووووم من بلد نیستم :|
چرا سرت درد میکنههههههه؟؟؟؟؟؟چی شده اجی؟؟؟؟
Marjan
اوووووووم من بلد نیستم :|
چرا سرت درد میکنههههههه؟؟؟؟؟؟چی شده اجی؟؟؟؟

Marjan
اوووووووم من بلد نیستم :|
چرا سرت درد میکنههههههه؟؟؟؟؟؟چی شده اجی؟؟؟؟

Marjan
اوووووووم من بلد نیستم :|
چرا سرت درد میکنههههههه؟؟؟؟؟؟چی شده اجی؟؟؟؟

مارال
مهتاب دلم برات تنگ میشه
زود برگرد؛خیلی مراقب باشی

جان حضرت معصومه دعام کن
اون شب دندونم درد میکرد 4بیدار شدم
مهتاب زود بیا

الهییییییییییییی
منم دلم تنگ میشه
چشم حتمن
الان دندونت بهتر نشده>نرفدی بکشیش؟
چششششششششششششم

☆.مهسا .☾
این مسیرو دنبال کن : انتشار مطلب جدید ==> قسمت ارسال فایل جدید(همون قسمتی که باهاش عکس میذاری تو وبت)==> قسمت ویدئو==> انتخاب فایل ==>ارسال 

مرسی مرسی
ممنونم مهسا جون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان