هعیییییییییییییییییییی

چی فک میکردم چی شددددددددددددددددددددددددد

عاشق این تصویرم

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
مارال
قبول

امیدوار نباش؛تموم شد:)

هووورااااااااااااااا
ن نگو اینو
تموم نشده

مارال
سلام
ازم دلخور نباش

من خستممممممممممممممم
باید بگذره تا بشم مارال سابق

مییییییییییییییییییییییییدونم
ولی دست خودم نیست باور کن

امیدوارم خیلی زود بگذره

مارال

من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود

جانت کجا میرود
توروخدا برگرررررد دیگ تحملشو ندارم
جرا باور نداری نگرانم

سُـرور ..

سلام مهتاب جان! نه منم بی خبرم :(

این دختر همیشه یهویی میذاره میره.. البته میدونم سرش شلوغه و یکمم دلش گرفته :(..

خیلی نگرانشم
خداکنه زودتر حالش خوب بشه برگرده

☆.مهسا .☾
سلام مهتاب جان خوبی؟
بلاگفا رو بیخیال شو بیا اینجا 
بلاگفا حالش خوش نیس همش قاطی میکنه:)

اره عزیزم منم اومدم اینجا
همه کوچ کردن اومدن

آرزو
مارال پست گذاشته برو بخون

خوندم ارزو جون
مارال کامنتای منو تائید نمیکنه اصن جوابمو نمیده

آرزو

وب جدید مبارک

 

پست آخر مارالو من خوندم ... نوشته بودم که عشقشو زن دادن رفت :|

 

ولی دیگه ازش خبری ندارم

ممنون عزیزم
همچین جدیدم نیست دیگ کهنه شده از همون زمان خرابی بلاگفا درستش کردم ک دوستامو پیدا کردم
ای واااااااااااااااای


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان