روزای سخت...شبای خیلییییی سخت تر

روزای سختی رو میگذرونمبی تقصیر

خیلیییییییییی سختفریاد

کاش یکی اینو بفهمهگریه

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
Marjan
ســــلام گلم 
بعد چند وقت اپ کردم ... خوش حال میشم سربزنی اجی جونی
................. 
همه پستاتو خوندم اجی جونی .... اگه سخت میگیره روزگار میگذره تو صبوری کن عزیزدلم 

سلام خانوم خانوماااااااااااااااااااااا
اومدم خوندمت عزیزم
خوشحالم ک این روزا خوبی
جز صبر هم نمیشه کار دیگ ای کرد

مارال
سلام عزیزدلم
خوبی مهتاب؟
حالت چطوره؟ 
چرا نیستی؟
چرا میای و ساکتی؟مگه قرار نشد دلت گرفت بیای پیشم؟
اصلا بعد زیارت نیومدی تعریف کنی چی شده؛چه خبرا بود؟

سلام خواهر گلم
ممنون ک ب فکرمی همیشه جالمو میپرسی ماراله عزبزم
خوبم هعععععععععععععععی میگذرههستم ولی بقول تو ساکتم
هروقت دلم گرفده اومدم بازم میام
این روزا یجوریم سرگردونم

مارال

مهتاب نگرانتم 
چرا یه سر نمیای؟خو بنده خدا دلم هزار راه رفت

سلام مارال جانم
ببخشید نگرانت کردم اجی نرسیدم بیام

مارال
سلام حاج خانم ماااااا
خوبی؟زیارت قبول
انشاالله سفر مکه اونم با همسر(به به چه شود)

چرا چیشده؟
اتفاقی افتاد زبونم لال؟
زود بیا
من کنارتم؛مگه من مردم تو غصه بخوری؛همه غصه هاتو بجون میخرم

جای شما خالی مارال بانووووووووتو خوبی؟
ن چیزی نشده
قربونت برم

مارال
سلام حاج خانم ماااااا
خوبی؟زیارت قبول
انشاالله سفر مکه اونم با همسر(به به چه شود)

چرا چیشده؟
اتفاقی افتاد زبونم لال؟
زود بیا
بی کس
چه روزگاری دارم بی تو ...
چه سخت و بی روح میگذرند روزهایم در نبود تو 
یعنی میشود که باز آیی کنارم ? 
یعنی میشود دوباره تو را درآغوش خود فشار دهم ...
چه دلتنگی غریبی دارد غروب این روزها..
و چه سخت تر اند شبهای تنهایی...

هععععععععععععععی

سُـرور ..
بعد از هر سختی آسونیه.. حالا خاهی دید  :)

خودمم اعتقاد دارم سرور جون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان