عسک...

میخام عکس بذارم باید چیکار کنم؟
☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
☆.مهسا .☾
وااااااااا چرا من نظر پت رو ندیدم؟؟؟؟؟؟؟؟
یه نظر درمورد   تبلیغ بودااااااااااا
کم این نظرارو بالا پایین کن دختر

چیکارشون کنم؟
نمیدونم منظورت چیه شرمنده

اخه من هیچ اشنایی باااینجا ندارم دوستان کمکم کردن تااینجارو

☆.مهسا .☾
سلام بخوای عکس بذاری تو قسمت انتشار (جایی که مطلب پست میکنی )
کنار گزینه ادامله مطلب گزینه درج تصویر هست این صفحه باز میشه گزیته ارسال فایل جدید رو میزنی فایل عکسات باز میشه و عکسو انتخاب میکنی ارسال رو میزنی و عکس به لیست اضافه میشه گزینه افزودن به پست رو میزنی و تمام
 با سوالی بود در خدمتم

مرسی مرسی ممنونم عزیزم

پت pat
سلام
قسمت ارسال مطلب جدید رو که زدین اون جایی که نوشته « اندازه رنگ زمینه» کنار زمینه ۲ تا مربع کوچیک هستش
یکی سبز و یکی آبی
اگه بخواین عکس از اینترنت بذارین؛ باید رو عکس مورد نظر کلیک کنید و آدرس صفحه ای که عکس هستش رو کپی کنید
وقتی آدرس صفحه ای که عکس هیتش رو کپی کردین بیاین رو اون مربع آبی کلیک کنید
بعد به نوار باز میشه؛ اون آدرس رو تو اون نوار پیست کنید. بعد عکس خودش میاد
متوجه منظورم شدین؟؟

مرسی ی دنیااااااااااااااااااااااا ممنون
بعله متوجه شدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان