مینویسم...

سلام ب دوستای خوبم

بلاگفا بالاخره خبرمرگش درست شد ولی تمام اطلاعات وبمو پکونده بود واس خاطرهمین اصا دلم نمیخاد برگردم اونجا

همین جا ب نوشتن ادامه میدم

از امروز همانند روال بلاگفا روزانه پست خواهم گذاشت جایی ک مینویسم باید احساس امنیت کنم

نمیدونم چرا اینجا احساس امنیت ندارم

این احساس امنیت ناشی از این میشه ک من طرف مقابلمو بشناسم از هویت واقعیش تا حدودی باخبر باشم

تمام مطالبم ب صورت رمزی خواهد بود و دادن رمز مشروط میشه ب ی سری چیزایی

طی پست بعدی رمزامو اونجا براتون میذارم

☆مهتاب☆ ۱ خوشم اومد :)
zahra
منم وب قبلیم تو بلاگفا بود که اطلاعاتش کلن پاک شد...این وبمو تازه درست کردم...

امان از دست لاگفا
بد بخت کرد همه ی مارو
منم باهمین ادرسم تو بلاگفا هنوز هستم ینی بیشتر اوقات اونجام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان