هعی اون روزا رو میخام...

ی مدت بود تو بلاگفا تقریبا پارسال همین موقعا ذوق و حوصله ی خیلی بیشتری داشتم برای نوشتن

تند تند میومدم پست میذاشتم ولی حالا ن

دلم میخاد اون روزا برگرده

این روزا رو اصصصصلا دوس ندارم

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
مرضیییییییی
منم می خوووووااااااام

ایشاله زودتر بهش برسی

مارال
توپت پره وییییی
ولی من کامنتی بهم نرسیده
سراغ نگرفتی؛دلم تنگ شد
معذرت کوچولوی من بوس

مراقب خودت باش

من غلط بکنم توپم واسه مامان جونم پر باشه ببخشید
نخیرم من کامنت دادم برات
میهن بلاگم شد جا ک تو رفدی

مارال
سلام عزیز مامان
خوبی؟
نمیای از حالت بگی؟

از چ حالیم بگم ده بار اومدم وبت ازت میپرسم من چیکار کردم ک تو ازم دلخوری ولی انگار ن انگار
کلافم از دست همتون
خوب نیسم برای اینک ی جواب درست و حسابی ب ادم نمیدین

سُـرور ..
هنو به اینجا عادت نکردی تو؟ 

من هوزم ک هنوزه ب خودمم عادت نکردم

مارال
ازت دلخورم:)
ولی عیب نداره خواهرمی

چرا دلخوری مارال؟
مگ من چیکار کردم؟

☆.مهسا .☾
این روزام میگذره ...:)

اوهوم میگذره ولی سخت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان