محمد

امروز محمد خونمونه و من نگهش میدارم

مامانش صبا سرکاره و هرروز خونه مامان بزرگشه ولی امروز پیش منه

عاغا میخام  براتون پشت بذارم محمد نمیذاره

   منبنزنتزنتبهخبحیصیخیهیهعسخهح           نیزخیخ  خیق  هت

اینارو محمد براتون نوشته حالشو ببرید

☆مهتاب☆ ۰ خوشم اومد :)
مارال
سلام مهتاب
خوبی؟
ساعت رو نیگا:(
دندون درد امونم رو بردی بخدا

مهتاب تو سر جریان اون کامنتی که راجب. ..فرستادم که کمکت کنم دلخور شدی؟

میخوام راستشو بگی:)☺

سلام مارال جانم
خوبم عزیزم
وای الهی بمیرم من برات
الان خوبی

اومدم وبت و جوابت رو دادم

مارال
ولی مثل قبل نیسی

هر ثانیه دعا میکنم که فقط خوش باشی

بخشید یکم چن روزه سرم شلوغ بوده
ممنونم گلم

مارال
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کجایی خواهر دلم برات تنگ شده:(

ای جانم
من همینجام مارال جون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوند های روزانه
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان